EL VIATGE AL PAIS DELS LLIBRES


Hola amb dic Olga i us explicaré el viatge de nuvis dels meus pares:
La meva mare portava un vestit llarg i blanc com la neu. El meu pare portava una camisa blanca una jaqueta negra i uns pantalon també negres. Un dia de juliol es van casar i al cap de pocs mesos es va  assabentar la meva mare que estava embarassada, però... abans van anar de viatge. Van anar a un país que tot era fet de llibres era el... país dels llibres. Quan van entrar van veure que fins i tot la roba era de llibres i es van haver de canviar. Estaven molt guapos. El cap del país deia que en els viatges que feien els seus ciutadans sempre havien de portar un llibre. Ells no portaven un llibre i els van segrestar. Al cap de dos dies es van escapar i van anar a comprar un llibre per a cada un. A ningú li agradava el cap era massa dolent. Un dia va anar a la biblioteca i va agafar un llibre de tema dolent i li va caure tot un grapat de llibres a sobre i es va morir.Com al país dels llibres només manava el cap van fer als meus pares nous mandataris del país i van fer molts canvis al país dels llibres perquè no passi el mateix amb altre cap que sigui una persona dolenta. Quan als meus pares no hi siguin jo estaré nominada a ser la pròxima mandatària del país dels llibres a la espera del meu rei.
Carla Bello