EL NADAL

Aquest Nadal ha esta el millor Nadal de la meva vida . Primer ve el Pare Noel i després d’uns quants dies és el meu aniversari i després d’uns quants dies més venen els Reis Mags . El Pare Noel m’ha portat : unes sabates de taló daurades, que també  eren brillants , una nina gegant que es pot maquillar i pentinar i després es pot vestir i per últim m’ha portat cinc llibres de la col•lecció de la Colla de la Pega Dolça. Pel meu aniversari m’han regalat un llibre que explica com es formen els bebès , l’escola de los “Barriguitas” i un bitllet de 50 euros . I per Reis m’han portat :  un conte que es titula qui fa servir les papereres i un altre que es titulava el túnel secreto, roba per la Nanci  , un paquet de “Basurillas” , unes enganxines de les Monster Hihg ,  una bossa de la Jana Montana i uns auriculars nous i súper bonics . Mai m'havien regalat tants i tants regals a la meva vida i a més a més tots seguits . Encara que com que el meu aniversari es el 29 de Desembre soc de finals d'any.    

Claudia Ruiz